Tällä sivulla kuvataan oikeutesi peruutukseen, palautukseen ja reklamaatioihin verkkokaupassamme tehtyjen ostosten osalta.
Peruuttamisoikeus
Kuluttajana sinulla on laillinen oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. HairFillerillä pidennämme tätä 30 päivään (avoin ostos), mikä antaa sinulle enemmän aikaa tehdä päätös. Sinun on ilmoitettava meille 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta käyttääksesi peruuttamisoikeuttasi.
Jos palautettu tuote on vaurioitunut tai sen arvo on laskenut käytön vuoksi, joka ylittää sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi tarvittavan tason, voimme vähentää hyvityksestäsi asianmukaisen summan.
Palautuskulut maksaa asiakas. Olet vastuussa tuotteesta, kunnes olemme vastaanottaneet sen, joten varmistathan, että se on pakattu asianmukaisesti.
Peruuttamisoikeus ei koske mittatilaustyönä valmistettuja tuotteita (esim. personoituja esineitä, kuten kaiverrettuja koruja).
Hyvitykset
Useimpien tuotteiden kohdalla, jos tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta, voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa saadaksesi täyden hyvityksen tai vaihdon.
Palautuskuluja ei hyvitetä .
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyväksytty, hyvitämme rahat alkuperäiselle maksutavalle 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksestasi (edellyttäen, että olemme vastaanottaneet tuotteen).
Jos maksoit Klarnalla, Klarna lähettää korjatun laskun tai hyvityksen suoraan.
Palautukset (jos sovellettavissa)
Palautukseen oikeuttaminen:
-
Tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin.
-
Se on palautettava alkuperäispakkauksessaan.
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, onko hyvityksesi hyväksytty vai hylätty. Jos hyvitys hyväksytään, se maksetaan alkuperäiselle maksutavallesi.
Palautuksia ei hyväksytä 30 päivän jälkeen toimituksesta.
Elinikäinen takuu (jos sovellettavissa)
Joillakin tuotteilla on elinikäinen takuu. Takuu kattaa jopa kolme vaihtoa . HairFiller voi joko hyvittää rahat kokonaan tai lähettää uuden tuotteen.
Tuotteen palauttaminen
-
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa contact@hairfiller.shop ja kerro nimesi, sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi.
-
Saat peruutuslomakkeen sähköpostitse.
-
Kun olet hyväksynyt, saat palautusohjeet.
-
Palautuskulut maksaa asiakas. Toimituskuluja ei palauteta.
-
Suosittelemme käyttämään PostNordia ja valitsemaan seuratun toimituksen tai toimitusvakuutuksen.
Palautusosoite:
Hiusten täyteaine
Brännmyrsgatan 89
654 69 Karlstad
Ruotsi
Lunastamattomat paketit
Paketit säilytetään noutopisteellä 7 päivää ennen kuin ne palautetaan meille.
Lunastamattomista tilauksista veloitetaan 199 Ruotsin kruunun käsittelymaksu , joka kattaa toimituskulut, palautuskulut, hallinnolliset kulut ja varastointikulut.
Jos muutat mielesi paketin lähettämisen jälkeen , sinun on silti noudettava se ja palautettava se manuaalisesti – muuten se merkitään noutamattomaksi ja maksu vähennetään hyvityksestäsi.
HairFiller ei ole vastuussa PostNordin toimittamista ilmoituksista tai henkilökohtaisista syistä (esim. sairauden tai työn vuoksi) tapahtuvista noutojen peruuntumisista. Voit mahdollisesti pidentää noutoaikaa PostNord-sovelluksen kautta.
Vaihdot (jos sovellettavissa)
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, ota meihin yhteyttä osoitteessa contact@hairfiller.shop.
Osittaiset hyvitykset
Alkuperäiskuntoiset, vaurioituneet tai osista puuttuvat tuotteet (jotka eivät johdu HairFillerin virheestä) voidaan mahdollisesti hyvittää osittain tai hyvitys voidaan evätä kokonaan. Ilmoitamme sinulle tarkastuksen jälkeen.
Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset
Jos et ole saanut hyvitystäsi:
-
Tarkista pankkitilisi uudelleen.
-
Ota yhteyttä luottokortin tarjoajaasi – hyvityksen näkyminen tililläsi voi kestää jonkin aikaa.
-
Ota yhteyttä pankkiisi – käsittelyajat voivat vaihdella.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä vieläkään ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä tukilomakkeemme tai sähköpostin kautta.
Vaatimukset ja valitukset
Jos tuotteesi on viallinen tai vaurioitunut, sinulla on oikeus tehdä korvausvaatimus.
Aloita ottamalla kuvia vaurioituneesta tuotteesta ja ilmoita tilausnumerosi ottaessasi meihin yhteyttä.
Lähetä tuote takaisin vasta, kun olemme hyväksyneet reklamaatiosi.
Tarkastamme tuotteen ja määritämme, kuuluuko vahinko takuun piiriin. Jos kuuluu, saat korvaavan tuotteen, korjauksen tai hyvityksen.
Vaatimukset koskevat vain valmistusvirheitä , eivät kadonneita esineitä, kulumista tai väärinkäyttöä.
Sinun on ilmoitettava ongelmasta kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun havait ongelman – kahden kuukauden kuluessa katsotaan aina kohtuulliseksi ajaksi.
Sinulla on 3 vuoden korvausaika .
Jos vaatimuksesi hyväksytään, katamme palautuskulut.
Jos et ole tyytyväinen lopputulokseen, voit ottaa yhteyttä Ruotsin kuluttajariitalautakuntaan (ARN) osoitteessa www.arn.se. Noudatamme ARN:n päätöksiä riitatilanteissa.

